Bestellen

Bestel uw exemplaar van ‘#Contact – de menselijke factor in customer service’.

contactcenter management boek#Contact – de menselijke factor in customer service (2014).

Bestel rechtstreek bij uitgever Bizzbooks. U betaalt 29,95 euro inclusief verzendkosten en 6% BTW. Levering binnen maximaal 5 werkdagen. Bestellen kan via onderstaand formulier. Geldt alleen voor verzending binnen Nederland. Vraag naar korting als u meerdere exemplaren wilt bestellen. 

LET OP. Dit boek is bijna uitverkocht.

Meer weten over het boek, bestellingen of kortingsmogelijkheden bij meerdere exemplaren? Raadpleeg de FAQ’s of neem contact met ons op.

Boek bestellen

  • Prijs per stuk inclusief 6% BTW, inclusief verzendkosten. U ontvangt uw bestelling binnen 2-3 werkdagen samen met de factuur. U betaalt achteraf.
    Prijs: € 29,95 Aantal:
  • Indien u een kortingscode heeft, kunt u deze invullen. De korting wordt dan op de factuur in mindering gebracht.

nieuw boek contactcenters

 

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *