Bestellen

Bestel uw exemplaar van ‘#Contact – de menselijke factor in customer service’.

contactcenter management boek#Contact – de menselijke factor in customer service (2014).

Bestel rechtstreek bij uitgever Bizzbooks. U betaalt 29,95 euro inclusief verzendkosten en 6% BTW. Levering binnen maximaal 3 werkdagen. Bestellen kan via onderstaand formulier. Geldt alleen voor verzending binnen Nederland. Vraag naar korting als u meerdere exemplaren wilt bestellen. 

Meer weten over het boek, bestellingen of kortingsmogelijkheden bij meerdere exemplaren? Raadpleeg de FAQ’s of neem contact met ons op.

Boek bestellen

  • Prijs per stuk inclusief 6% BTW, inclusief verzendkosten. U ontvangt uw bestelling binnen 2-3 werkdagen samen met de factuur. U betaalt achteraf.
    Prijs: € 29,95 Aantal:
  • Indien u een kortingscode heeft, kunt u deze invullen. De korting wordt dan op de factuur in mindering gebracht.

nieuw boek contactcenters

 

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *