Vanuit het boek #contact – de menselijke factor in customer service zijn verwijzingen opgenomen naar de bronnen op deze website. Het gaat om artikelen, video’s, rapporten, white papers en cases. Deze aanvullende bronnen worden regelmatig geactualiseerd. artikelen contactcenters customer service
=> Ga naar de aanvullende bronnen bij dit boek
Op deze website vind je, gegroepeerd in verschillende hoofdcategorieën, allerlei achtergrondinformatie: artikelen over HR, contactcenters en customer service. Alle opgenomen bronnen zijn voorzien van metadata en dus goed vindbaar via de zoekfunctie van deze website.
Hier vind je handige lijstjes. Bijvoorbeeld: waar moet je aan denken bij het opzetten van een exit interview? Hier vind je ook uitleg over stappenplannen en achtergrondinformatie, handig bij het uitzetten van nieuw beleid.
Branchecijfers, onderzoeksgegevens en statistieken over klantcontact en de (inter)nationale contactcenter sector.
Artikelen en rapporten op het gebied van arbeidsmarktontwikkelingen, wetgeving, competentie- en functieprofielen, arbeidsvoorwaarden, personeelsverloop, arbeidsomstandigheden, werving- en selectie en kennismanagement.
Artikelen, studies en best practices over leidinggeven, KPI’s, performance management.
Alles over uitbesteden van klantcontact, offshoring, co-sourcing, insourcing.
Case studies en interviews over (de strategie van) klantcontact bij bedrijven en instellingen, serviceconcepten, customer experience, klanttevredenheid.
Artikelen over Erlang, Excel, onderzoek en WFM-opleidingen.
Cases en best practices over het werken met virtuele teams, Het Nieuwe Werken en thuiswerken.
Auteursrecht en bijdragen
Bizzbooks heeft zijn uiterste best gedaan bij het gebruik van bronnen het auteursrecht te respecteren. Wanneer je desondanks content op deze website aantreft die naar jouw mening onrechtmatig is gebruikt, dan kan je als als auteursrechthebbende contact opnemen met Bizzwords.
Heb je suggesties voor artikelen, rapporten of white papers die naar jouw idee op deze site thuishoren? Laat het weten!
As a publisher of www.customercontact.nl, Bizzwords tries to prevent accidental copyright infringement. If you believe that your copyright has been infringed, please contact us.