Frequently asked questions

Wat zijn de onderwerpen die in het boek aan de orde komen?

Op deze website is veel informatie te vinden over de opzet en samenstelling van het boek.

In kort bestek komen de volgende onderwerpen aan bod:

– ontleding en analyse van het verschijnsel contactcenter

– de belangrijkste trends en ontwikkelingen van de afgelopen tien jaar en een blik naar de toekomst

– nieuwe methoden op het vlak van recruitment en selectie

– het managen van competenties (e-learning, kennismanagement en training & opleiding)

– performance management

– organisatieverandering, sourcing, integratie

– uitstroom van personeel: ziekteverzuim- en verloopbestrijding

pdf van de inhoudsopgave.

 

Wie is de auteur?

De auteur is Erik Bouwer. Hij schreef in 2004 een eerste editie van dit boek. Deze geactualiseerde versie is tot stand gekomen in samenwerking met verschillende partijen uit de contact center sector.

 

Wie geeft het boek uit?

Bizzbooks, een activiteit van Bizzwords, is gericht op het uitgeven van zakelijke boeken (gedrukt, e-books).

 

Is het boek ook als e-book beschikbaar?

Bizzbooks beschouwt boeken als een van de vele onderdelen van een doorlopend veranderend informatielandschap. Daarin horen ook zaken als websites, eZines, vakbladen, kranten, video’s en foto’s. Samen met laptops, tablets, e-readers, smartphones en IRL-ontmoetingen vormen boeken een dynamisch ecosysteem. Bizzbooks gelooft in cross mediale uitgaven. Maar een boek is ook gewoon handig: om in te grasduinen of iets op te zoeken. Op termijn zal dit boek ook als e-book verkrijgbaar zijn.

 

Kan ik mijn boek ook uitgeven?

Plannen om een boek te schrijven of samen te stellen? Bizzbooks kan bedrijven en (zakelijke) auteurs ondersteunen bij het schrijfproces, de (eind)redactie, vormgeving, productie en distributie.

 

Kan ik korting krijgen?

Hoe meer exemplaren u in een keer bestelt, hoe hoger de korting. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken: info@customercontact.nl.

 

Kan ik een recensie-exemplaar aanvragen?

Journalisten en redacteuren kunnen een recensie-exemplaar aanvragen via info@customercontact.nl. Vermeld bij de aanvraag voor welk medium het recensie-exemplaar bestemd is.

 

Welke bedrijven en cases komen in het boek voor?

Op deze website is een uitgebreide lijst te vinden.

 

Voor wie is het boek bedoeld?

Het boek is bedoeld voor professionals in klantcontact, variërend van teamleiders, supervisors en managers tot en met staffunctionarissen als HR-professionals, planners, forecasters en specialisten op het gebied van sales en marketing. Het boek staat op de lijst van verplichte literatuur van verschillende post-hbo opleidingen op het gebied van klantcontact van School For Customer Management.

 

Is de vorige editie nog verkrijgbaar?

De editie uit 2004 is uitverkocht en is zo nu en dan verkrijgbaar in het 2e hands aanbod van Bol.com.

 

Waar en hoe kan ik het boek kopen?

Er zijn drie manieren om het boek aan te schaffen.

1. Via deze website kunt u het boek bestellen. De prijs is euro 24,95 inclusief 6% BTW en verzendkosten. U betaalt achteraf via de factuur die u tegelijk met uw bestelling ontvangt.

2. U kunt het boek aankopen via Bol.com.  U kunt daar gebruik maken van de betaalmethoden van Bol.com. U betaalt geen verzendkosten.

3. U kunt het boek aankopen via Managementboek.nl. U kunt daar gebruik maken van de betaalmethoden van Managementboek.nl. U betaalt geen verzendkosten.

 

Ik heb mijn bestelde boek  niet ontvangen of beschadigd ontvangen.

Bizzbooks maakt voor de verzending van alle aankopen (ook die gedaan zijn via Bol.com) gebruik van PostNL brievenbuspost. Het boek wordt in een speciale doos beschermd ingepakt en verzonden. Helaas kan Bizzbooks de wijze waarop PostNL met post omgaat niet controleren. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met uw bestelling, neem dan contact op. U heeft recht op een onbeschadigd exemplaar.

 

Ik wil het boek wel kopen, maar niet wachten op de aflevering.

U hoeft niet thuis te blijven voor de bezorging wanneer u 1 exemplaar bestelt. Het boek wordt dan verzonden als brievenbuspost. Een bestelling van meerdere exemplaren wordt echter verzonden als postpakket dat niet door de brievenbus past.

 

Ik heb andere vragen over mijn bestelling of over de betaling.

U kunt uw vraag richten aan info@customercontact.nl

 

Wat is Bizzwords?

Bizzwords produceert content voor vakmedia, instellingen en bedrijven, voor print en online. De onderwerpen liggen vrijwel altijd op het snijvlak van organisaties, technologie en informatie. Bizzbooks is de naam van de uitgeefactiviteiten van Erik Bouwer, die als publicist en journalist werkzaam is onder de naam Bizzwords. Meer informatie op www.bizzwords.nl